Tuesday, June 26, 2012

MANY OF THINGS ~

ohh dunia... :-)
banyak betul character dalam dunia ni kan? kadang-kadang something yang kita sendiri tak jangka, tapi itu yang berlaku.. even kita dah mencuba untuk mengelaknya :-) itulah yang dikatakan takdir Tuhan.. tiada siapa yang tahu akan takdir tersebut. try pergi balai poliss sekalipunn. erm buang masa jea. diaorang pun bukan tahu apa takdir diaorang selepas ini. haha :-) hm siapa kita yang nak melawan takdir? kalau dah terima padah or something yang kita tak mahu tu terima ajelah. redha . jangan merungut ;-) itu adalah ujian bagi kita sebagai manusia yang berpijak di bumi yang nyata ni. perlulah banyak dugaan dan halangan. baruu Advanturess. HAHA :-) and i'm in process to know bout world and myself now. after this, saya tidak akan lagi mudah percaya kepada mana-mana orang. but kadang-kadang pun kita pernah dengar, kawan rapat tipu kawan mereka sendiri. sanggupp ye? haha. hm mintak-mintak dijauhkanlahh . saya sudah pun dikecewakan. dan tidak mahu sehingga kawan saya sendiri pun berbuat begituu :-) bytheway, saya tak kesah pun actually nak berkawan dengan sesiapa. tapi kalau dah buat hal sekali tu. hm don't know how to say lah. saya ni pun bukan gangster sangat nak pergi maki hamun orang. saya masih lagi mampu bersabar. walaupun sakit. saya diam je. Don't worry okay ? but remember, WHAT GOES AROUND, WILL COMES AROUNDD :-) that's all that I can sayy . assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment