Thursday, June 21, 2012

BERUBAH.

pernahkah anda lalui perasaan sayang yang teramat terhadap seseorang dan secara tiba-tiba bertukar menjadi benci? ohh saya yakinn anda memang pernah lalui benda itu :) itulah yang terjadi kepada saya sekarang ini . seriously, saya rasa saya masih mentah dengan dunia 'percintaan' ini. rupanya ada juga orang macam tu kan? makwe keliling pinggangg ;-) HAHA. sudah-sudahlah tu.. buat-buatlah bertaubat... tahu tak haram pikat hati wanita jika tidak ada niat untuk mengahwininya? :) hm kelakar betull awak nih kann ? ^_^ 
ok saya tak tipu dulu saya sayangkan awak. tapi sekarang? semuanya sudah berubah :) all my feeling for you was changed now. you're the worst guyy that I've seen. HAHA :) it's okaylah. saya hanya mampu doakan awak bahagia dengan girl-girl keliling pinggang awak tu . goodbyee dudeeeee ;-) 
21/6/2012

1 comment:

  1. haram pikat hati wanita jika tidak ada niat untuk mengahwininya *SETUJU :)

    ReplyDelete