Tuesday, August 16, 2011

PMR trial is getting near ?

yeahh seperti yg saya katakan di atas . 'PMR trial is getting near'~ lol
 hahaha , i dont know why i'm was soo excitedd for the trial -.- nak kata saya dah sediaa , hrmm not really kot . ulangkaji langsung haremmm ~ maybe sbb dah lama tak ambil exm besar kot , last dulu pon time upsr ~ dah tiga tahun berlalu -.- hahaa yeahh , dulu upsr result saya langsung tak memuaskan , terukk sgt ! tgk laa . berkawan dgn sape pulakk ~ ni lah dye , terikut2 kawan sampai memudaratkan diri sendiri . haishh mmg teruk kau ekaa -.-
hm nvm lah kann , the past is past . tak guna dikenang . wkaka ! what sayyyy kita tgk result trial pmr ni ? saya pon nak tgk jugak , prestasi saya makin meningkat or getting wrost ! -.- ahh mmg tak boleh terima lahh kan kalau makin teruk -.- usaha dah usaha , jaga pemakan pun sudah . apa lagi ? solat ? hrm :) alhamdulillah masih saya jagaa . yang hanya saya belum buat is TAWAKAL . ni kena buat time exam lah kann ,time study kau nak tawakal ape ekaa -.- haha berserah jelah . kalau kita berusaha tapi tanpa keizinan Allah s.w.t kita takkan berjaya jugakk . rite ? :) okay mydear friend . gudluck for those who take the PMR trial later ~ insyaAllah saya doa kan korang semua . do your best ! Prove Yourself Can ! :)

No comments:

Post a Comment