Friday, June 24, 2011

BICARA AKADEMIK AKAN DIADAKAN ????

ohhhmaaagoshhh !! 
macam macam perasaan yang aku ada sekarang nehh bila dgr bicara akademik akan diadakannn ? Ya Allahhh sangatt excitedd occayhhh bile tahu bendaa nii . *cehhh mentang2 dapat top5 dalam kelaz kann =b elehhh poyoo kau ekaa ! haha >.< biarlahh . orang cakapp perasaan excited tu mmg penting untuk dirii . *tapi kalau over sgt pon tak boleh jugak . hahaha LOLL dah diamm ;p 
hrmm , actually announcement pasal benda nii telah dibuat seminggu sebelumm ia berlangsungg . dan harapan cikgu supayaa kiteorg bagi tahuu parents lebih awalll , TAPI AKUU ??? hahaha jgn ckp lahh . sehari sebelum benda ni nak berlangsung baru aku bagitahuu parent akuu . tu ponn kat ayah aku jee XD whaha bukann apee . kalau bg tahu mak aku pon bukan dia boleh dtg ,, busyy all the timee . werkkk . dan2 benda ni sekolah buat hari sabtuu kann . mmg mummy aku yang tercinta tu tak boleh dtg lahh . kerjaaa XDD 
he anyway , aku harapp sgt jgnlaaa klaz teacher aku g citer benda2 yang tak sepatutnya . HAHA tapii aku rasa mmg takde lah kot . coz aku tahun nii mmg jarang bercakap dlm klaz n membuat bising di dlm kelaz sekaliguss bertukar menjadii kongkang terlepaz kandang sometimes . hehehe XD 
untuk pengetahuan korang , aku dah semakin matang sekarangg ;) dah jadi akak2 dah ponnzz . haha mana boleh acting macam budakbudak lagi kann ? kalau dulu bolee laa . muka sume muka tak maluu . ki3 , dahh3 makin lari tajuk plak aku neh HAHAX) 
akhir kata dari sayaa . pasyahh !! for those will be cursed with teacher tomorrow . HAHA XD
as salam :)

No comments:

Post a Comment