Friday, May 18, 2012

my life now.

Assalamualaikum :)
hidup kini sudah tidak seperti dulu. Everything have changed. school, study, even my own private things :)
'KAWAN'. yeahh kawan adalah pembakar semangat dan yang selalu mengigati dan menasihati diri ini, yang setiap masa selalu saja membuat kesalahan. mereka faham saya :) dan tidak putus-putus untuk memberi pertolongan jika saya dlm kesusahan atau keserabutan dalam apa jua keadaan :) kesyukuran yang sangat tidak terhingga kepada-NYA kerana memberi kawan-kawan yang sgt bermakna buat saya :) I have heard before, jika kita ingin berubah ke arah kebaikan, Allah akan hantar orang yang baik-baik untuk jadi kawan kita. Terima kasih Ya Allah :) and next year is my spm year. saya akui memang saya tidak akan dapat berjaya tanpa kawan-kawan saya. and include my family :) hanya usaha, doa, dan tawakal yang dapat kami buat jika ingin berjaya. insyaAllah. jika sentiasa diiringi dengan doa :) fighting guys!

No comments:

Post a Comment