Saturday, December 11, 2010

MY FAMILY yg sentiase dihaty :')

wink winkk ;))
this is my mother ! hahaa , bergaye sunggoh mak aku niy . siang malam make up , smpai nk tdo pon kekadang lpe nk tanggalkn make up dye thu . bahaha .XD
 ppea hal pon dye ttap mak aku , wlaupon hari2 aku kne bebel ngn dyee . sampaii nak meletop tinger aku niy . huhoo . ape ley wt . terpakse tahan jelaa . takan nk lwn balekk . kang tak psl2 dpt status ank DERHAKA . uishh , taknak akuu ! huhuuxP btw ILOVEYOUSODAMNMUCH MUMMYY !! mmmuuaahhhhh !!<3

niy plak kakak akuu , MYA TANIA . *elehh kauu . name nk top ce ! huahuaa;P
dye niy agk terbantut sikit dri aku . wahaha , kesian giler kau bedahh , thu laa , npe tak soh mama minum ubt mase tgh mengandung kn kau ! kn dah TER****** ! and tak lame lagi kau kn nak terbang pegi PLKN ? so , makin gelap lah kauu nnty , hohoho . akuu jugakk yg puteh berseri kt umah niy nnty . *jgn jelous !;P
hahaa . nywayy ily laa bedahh !:D kau pon love aku jugak , knknkn !? haa . twu dhh . tkyahh ckp lagi keyh . ngee~~dat's all foe her:)
haa . niy lagi sekorr ! makaannn ce twuu ! mne ta tembamm ! hahaa . btw , lpe plak nk kenal kn , niy laa adek bongsu akuu . AIN name diberi :') huhuu . budak ih bile dh besar makin kuang ajo plak aku tgk . aishh . hari2 aku kne buli ngn dyee . adehhxP seb baekk kauu budakk twu ark budak ! klau tak dh lme aku cincang2 kau ! n d'sbbkn kau ank kesygan ayah . tak berani plak aku nk usikk kau . haha , tpi bile ayah tkde ! siapp koo ! abes2 aku kje kn kau nnty ! huh !;P n foe the last thing , jgn laa sek maen ce ! kau thu lagi bpe tahon nk masuk tadika . haha . blaja rajen2 yee adeekuu:D
yuuhuuuu !!;D
niy laa ank buah akuu . APRIL SOLEHAH . haha .. solehah2 pon kdg2 nakal jugak budak niyy .
ish3 , sian adek aku yg ain thuu . asek2 kne pukol ngn dak ih . haha . sampaii nanges si ain thu ko buad eah ?
adehh , saboo jelaa=.='' and dye niy mkn byk ouhh , tpi ta gemukx2 pun . perot ce keras cm batuu . bhaha .
aku pon ta phm knape . last2 dye masuk hospital sbb ape tah aritoo . aku pon dh lpe . maklom laa , org dh bergelar makcik niyy . smpai lpee ape yg terjadi kt ank buah sndiri . hohoh ..
emmmuuuahhh !! dis kish akk bgi kt pipi adek yg tembam thu ! haha , sygg kauu laa dekk:D
woott woott !~~:DD
ini abg angkat sayee meyh ! sygg dyee lebamlebam twu ! haha . dye suke masok air ! mcm saye jugakk .
tpi kesian kau kn bang , tak pernah dgr suare akuu . hohoo , nvm . mcm hari laen tkde je nk dgr suare aku yg merdu niyy . wakaka . anywayy adek doa kn abg supaye dpt awek yg cun n IKHLAS .. hope u will be happy n bertemu jodohh yg ssesuaii , ngee
ILOVEYOUSOSTRONG LAA DUDE !:D

No comments:

Post a Comment